Co robimy?

Realizujemy badania rynku i opinii publicznej, wyniki których pokazują naszym klientom zawsze jakieś nowe spojrzenie na sytuację, produkt, rynek. Wyjątkowy styl realizacji, indywidualne podejście do każde go zadania.

Badania przeprowadzają ludzie, którzy poświęcili całe lata na kształcenie się, praktykę i kształcenie innych. Szef pracowni, Michał Kociankowski, gromadzi wokół siebie ciekawych ludzi, wyjątkowych i dociekliwych badaczy. Pracują z pasją, utożsamiając się z zadaniami i celami.

Oto ciało Synergionu.

Żeby zmienić trzeba wiedzieć jak jest

Konsument

motywacje, potrzeby, zachowania, postrzeganie marek i produktów

Zakres:
analizy i prognozy trendów
analizy semiotyczne
analizy komunikacji

Kultura

zjawiska, źródła wpływu, trendy, generacje, zmiany postaw

Zakres:
wywiady etnograficzne
analiza narracji
analiza metafor

Rynek

wielkość, wartość, mechanizmy, oferty, wygrywające strategie

Zakres:
badania U&A
badania marek

Marketing

produkty, marki, opakowania, dystrybucja, komunikacja

Zakres:
badania świadomości i wizerunku marki
testy konceptów
badania opakowań
badania komunikacji