
Co robimy?
Realizujemy badania rynku i opinii publicznej, wyniki których pokazują naszym klientom zawsze jakieś nowe spojrzenie na sytuację, produkt, rynek. Wyjątkowy styl realizacji, indywidualne podejście do każde go zadania.
Badania przeprowadzają ludzie, którzy poświęcili całe lata na kształcenie się, praktykę i kształcenie innych. Szef pracowni, Michał Kociankowski, gromadzi wokół siebie ciekawych ludzi, wyjątkowych i dociekliwych badaczy. Pracują z pasją, utożsamiając się z zadaniami i celami.
Oto ciało Synergionu.
Żeby zmienić trzeba wiedzieć jak jest
Konsument
motywacje, potrzeby, zachowania, postrzeganie marek i produktów
Zakres:
analizy i prognozy trendów
analizy semiotyczne
analizy komunikacji
Kultura
zjawiska, źródła wpływu, trendy, generacje, zmiany postaw
Zakres:
wywiady etnograficzne
analiza narracji
analiza metafor
Rynek
wielkość, wartość, mechanizmy, oferty, wygrywające strategie
Zakres:
badania U&A
badania marek
Marketing
produkty, marki, opakowania, dystrybucja, komunikacja
Zakres:
badania świadomości i wizerunku marki
testy konceptów
badania opakowań
badania komunikacji