Oferta
Robimy badania oparte o analizę strategiczną, strategie biznesowe, marketingowe i komunikacyjne oparte o badania oraz branding bazujący na silnych insightach.
*Inaczej
Tworzymy rozwiązania, które umożliwiają naszym klientom działać *inaczej, bo my sami dbamy o to aby myśleć i pracować *inaczej. Nasze strategie wynikają z gruntownych badań konsumenckich, a kreacja brandów opiera się na inspirujących odkryciach.
Działamy *inaczej przez to że projekty badawcze, strategiczne i kreatywne połączone są w jednym procesie, którego nierozerwalnym elementem są badania konsumenckie. To one umożliwiają działanie *inaczej poprzez odkrywanie prawdziwych potrzeb i aspiracji klientów, a także dzięki nim eliminujemy błędy założeń strategicznych i rozwiązań kreatywnych.
Obszary naszych kompetencji
Badania konsumenckie – zjawiska i przesłanki strategiczne, których inni gracze jeszcze nie zauważyli. Poszukiwanie nowej wiedzy przez eksplorację pod innym kątem, zmianę założeń, szukanie w innym miejscu.
Strategie biznesowe – rozwiązania które pozwolą skoncentrować energię tam gdzie jest największy potencjał zysku
Innowacje produktowe, procesowe i projektowe – odkrycia które pozwolą zrewolucjonizować posiadane zasoby
Strategie marketingowe – idee które pozwolą znaleźć własną drogę
Branding – kreacja marek które stanowią dla konsumentów wartość
• Projekty marek (naming, claim, logo)
• Systemy identyfikacji wizualnej i świat marki
• Projekty opakowań (graficzne i strukturalne)
• UX/UI design
Koncepcje komunikacji marketingowej – kampanie które budują siłę marek
Konsumenci potrzebują produktów, ale pożądają marek