Czytelnia

Rola i rozumienie marki w marketingu XX wieku

Marki i sposoby ich komunikowania bardzo zmieniały się w czasie. Przeczytaj artykuł, który zbiera najważniejsze trendy i koncepcje.

Zarządzanie marką, a różne grupy odbiorców

Skuteczne zarządzanie marką polega między innymi na tym, aby określić do jakich grup marka dociera (faktycznie i potencjalnie), oraz jaki wizerunek w tych grupach powinien być budowany.

Coca-Cola i wielki mikrob strachu

W dobie strachu i smutku wywołanej pandemią wielkie marki powinny inspirować, podpowiadać, pokazywać możliwości, być ze swoimi konsumentami. Kto rejteruje, znika, oddaje pole, ten traci wiarygodność.

Posiąść umiejętność, czy zdobyć wiedzę?

Prezentowany tekst jest podsumowaniem i wnioskami z przeprowadzonych przez nas badań marketingowych, których celem było ustalenie, jaki jest obecnie stosunek do edukacji i zdobywania wiedzy.

Badania konsumenckie – umiejętność słuchania i rozumienia

Coraz częściej pojawiają się badacze, którzy stanowczo deklarują, że nie należy wierzyć w deklaracje konsumentów. Twierdzą oni z całą mocą, że kiedy konsumenci coś oświadczają, to na pewno nie jest to prawda. Czy aby na pewno konsumenci bredzą?

Efektywność reklamy, a wizerunek marki

Wpływ wizerunku na sprzedaż trudno jednoznacznie określić. Z pewnością marki o dobrym wizerunku sprzedają się lepiej, ale to „lepiej” najczęściej trudno zmierzyć. Co należy brać pod uwagę?

Świat wartości współczesnego nastolatka

Poznanie i opisanie świata wartości nastolatków nie jest łatwe. Nie dlatego, że nastolatki próbują coś ukrywać, ale dlatego, że powierzchowna rozmowa może przynieść więcej nieporozumień, niż prawdziwego zrozumienia.

Mały psotny kotek nas wykończy

Czy umiemy porównać wzrost sprzedaży o 30% ze wzrostem zaufania do marki o 5%? Który jest tak naprawdę cenniejszy? Który bardziej zaprocentuje w przyszłości?

Raport z badań rynku: Dokąd płynie mała wódka?

Aktualnie trwają prace nad tym artykułem. W międzyczasie zapraszamy do lektury krótkiej prezentacji podsumowującej to zagadnienie.

Brand experience

Dzisiaj, w czasach zatłoczonych mediów i stałego poszukiwania wartościowych doznań przez konsumentów przeciążonych nieistotnymi bodźcami, marki muszą wykonywać ogromną pracę, aby były zauważone. Często, jest to praca bezowocna, Dlaczego?

Opowiadanie historii w marketingu

Aktualnie trwają prace nad tym artykułem. W międzyczasie zapraszamy do lektury krótkiej prezentacji podsumowującej to zagadnienie.

Marketing po kryzysie

Aktualnie trwają prace nad tym artykułem. W międzyczasie zapraszamy do lektury krótkiej prezentacji podsumowującej to zagadnienie.

Manipulacja w komunikacji

Aktualnie trwają prace nad tym artykułem. W międzyczasie zapraszamy do lektury krótkiej prezentacji podsumowującej to zagadnienie.

Świadome i nieświadome przetwarzanie informacji

Aktualnie trwają prace nad tym artykułem. W międzyczasie zapraszamy do lektury krótkiej prezentacji podsumowującej to zagadnienie.

Krótka historia myśli strategicznej w reklamie

Aktualnie trwają prace nad tym artykułem. W międzyczasie zapraszamy do lektury krótkiej prezentacji podsumowującej to zagadnienie.

Badania marketingowe nie są po to żeby wybierać drogi, ale żeby rysować mapy

Grafika Cytat