Realizacje
Kaskada (Totalizator Sportowy)
Kaskada ma wystarczający potencjał, aby stać się samodzielną marką. Nie musi być „dodatkiem do głównego dania”.
MEL (Hasco Lek)
Dla klientów ważne jest czerpanie satysfakcji z życia, a nie tylko i wyłącznie sprawne wykonywanie codziennych czynności
Wędliny Krakus
Nie chodzi o odtwarzanie pradawnych smaków, ale o zachowanie tych klasycznych, najbardziej prawdziwych.
Gerber – posiłki dla niemowląt
Matki w żywieniu dzieci widzą formę stymulowania ich rozwoju.
Piwo Żubr
Konsumenci Żubra wysoko cenią siłę i niezależność, ale chcą być także częścią swojego stada, czyli coś mu dawać. Samotność ich przeraża, a Żubr wydawał się im silny, ale samotny.
Eurobank
Klienci nie boją się dużego kredytu, tylko tego, że nie będą mieć fajnego życia za pieniądze, którymi dysponują miesięcznie.
Magazyn Focus
Tak naprawdę ciekawa jest przyszłość, a przyszłość jest kształtowana przez naukę.
Bakalland
Nie okienko, a jakość opakowania i marka komunikują wartość produktu
Farby Magnat
Trwałość przeciętnego efektu nie ma znaczenia
Zarządzanie marką to ciągłe szukanie aktualnej formy dla uniwersalnej treści