Kaskada (Totalizator Sportowy)

Ikona tło rynkowe

Tło rynkowe

Totalizator Sportowy to przedsiębiorstwo zajmujące się głównie grami liczbowymi oraz loteriami pieniężnymi. Główną, najbardziej rozpoznawalną grą w portfolio jest Lotto. Niemal każdy ją zna, a większość ma również doświadczenia z nią związane. Lotto jest produktem głównym, ale nie jedynym. Co jakiś czas wprowadzane są nowe gry lub loterie. W 2011 do portfolio dołączyła Kaskada.

Ikona tło rynkowe

Bariera

Kaskada dobrze wpasowała się w portfolio Totalizatora. Jednakże problem, który się pojawił dotyczył tego, że gra ta występowała w tle, w roli dodatku. Jej zakup dokonywany był przy okazji innych transakcji – jako uzupełnienie. W takiej konfiguracji trudno o zarzadzanie marką. Kierowanie nią oraz kontrolowanie jej wizerunku jest praktycznie niemożliwe.

Ikona tło rynkowe

Praca Synergion

Proces projektowy rozpoczął się od analizy posiadanych przez Totalizator danych i badań, a także audytu dotychczasowego dorobku Kaskady. Kolejnym etapem było wypracowanie nowej strategii marki. Ważnym elementem tego etapu były warsztaty strategiczne realizowane wspólnie z zespołem ze strony Totalizatora Sportowego. W efekcie prac strategicznych wypracowaliśmy ideę marki Kaskada oraz jej osobowość, a także określiliśmy jak o niej mówić. Ponadto wskazaliśmy jakie miejsce powinna zajmować marka w portfolio Totalizatora Sportowego.

Ikona odkrycie
Odkrycie

Kaskada ma wystarczający potencjał, aby stać się samodzielną marką. Nie musi być „dodatkiem do głównego dania”.

Ikona nowa idea
Nowa idea

Kaskada to błysk szczęścia i wygrywanie na luzie. To sposób na codzienne doświadczanie wygranej.

Zarządzanie marką to ciągłe szukanie aktualnej formy dla uniwersalnej treści

Grafika Cytat